W dniu dzisiejszym w ramach porannych spotkań przy kawie zorganizowaliśmy szkolenie dotyczące tematyki związanej z uprawnieniami osób składających reklamację. Wspólnie omówiliśmy jakie prawa i obowiązki posiada firma wobec swojego klienta i w jaki sposób można reagować na kierowane roszczenia.
Z przyjemnością gościliśmy w Kancelarii przedstawicieli zaprzyjaźnionych firm, którzy dzielili się z nami swoimi doświadczeniami. Szkolenie przeprowadzone zostało w formule porannego spotkania przy kawie, podczas którego mec. Kamila Piernik-Wierzbowska oraz mec. Michał Muchowicz omówili z uczestnikami sposoby skutecznej obrony przed zarzutami kupującego oraz sposoby rozwiązywania sprawy, który jest korzystny dla obu stron.
Dziękujemy wszystkim za liczne przybycie i możliwość wspólnej rozmowy. Cenimy sobie kontakt z Państwem i nadal chcielibyśmy wspierać przedsiębiorców posiadanym doświadczeniem. Dlatego też zapraszamy na kolejne szkolenia! Już wkrótce zamieścimy informację o kolejnym porannym spotkaniu przy kawie.