📢 Zapraszamy do zapoznania się z artykułem „ Negatywne opinie o dealerze jako pracodawcy w Internecie” autorstwa Małgorzata Miller dla Stowarzyszenie Prawników Rynku Motoryzacyjnego
📑 ,, W ostatnim czasie obserwujemy jak coraz to młodsze pokolenia wchodzą na rynek pracy i kształtują trendy związane z ich zatrudnieniem. Pracodawcom zależy na pozyskaniu do pracy pracownika, w którego, jeżeli zainwestuje w odpłatne szkolenia, zostanie w firmie na dłużej. Nie jest niczym nowym postawienie również tezy, że dobrze zmotywowany pracownik będzie zaangażowany i zadba o sukces, który następnie odniesie dealer. W procesie rekrutacji dla pracowników niezwykle istotne są opinie o pracodawcy zamieszczane w przestrzeni publicznej. Co ma zrobić pracodawca, kiedy te wpisy szkodzą, a nie pomagają, a co najważniejsze, są nieprawdziwe, godzące w dobre imię działalności przedsiębiorcy?''