Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
61 8 527 529,
61 8 520 224
04 / 09 / 2023

Zapraszamy na szkolenie online zatytułowane "Usprawnienie działań dealerstwa w zakresie prowadzenia postępowań reklamacyjnych".

Udostępnij:

📣 27 września 2023 r. odbędzie się szkolenie online zatytułowane "Usprawnienie działań dealerstwa w zakresie prowadzenia postępowań reklamacyjnych”, które poprowadzi radca prawny Małgorzata Miller z Kancelarii M. KROTOSKI ADWOKACI I RADCY PRAWNI Sp.k.

🔹 W ramach szkolenia, które skierowane jest do dealerów, poruszone zostaną następujące kwestie:

· podstawa prawna #roszczeń reklamacyjnych przed i po 1 stycznia 2023 r. - na co zwracać uwagę przy zgłaszaniu wad przez klientów,
· jak prawidłowo przygotować dokumentację procesu reklamacyjnego, ze wskazaniem terminów istotnych dla #dealera,
· przedstawienie procesu reklamacyjnego u dealera jednej lokalizacji oraz u dealera kilku lokalizacji - w jaki sposób zcentralizować przepływ informacji,
· typizacja klienta - od zwyczajnego do agresywnego – przedstawienie sposobu prowadzenia rozmowy, by jego roszczenia nie eskalowały (techniki psychologiczne),
· analiza kosztu procesu reklamacyjnego kończącego się w salonie/serwisie, a procesu, który skończył się w sądzie w II instancji zarówno wynikiem negatywnym, jak i pozytywnym dla dealera,
· składowe kosztów reklamacyjnych: wartość auta, koszty pracowników, odsetki, koszty sądowe, koszty zastępstwa procesowego, koszty obsługi kancelarii, wynagrodzenie biegłego, koszty stawiennictwa świadków, koszty reputacyjne,
· statystyki postępowań - prezentacja korzyści płynących z polubownego porozumienia z klientem.

✨ W ramach szkolenia przewidziana jest sesja Q&A, podczas której będzie można uzyskać dodatkowe informacje oraz wyjaśnienia.

❗ Szkolenie jest odpłatne.

Do 20.09.2023 r. cena szkolenia wynosi 169 zł netto (później 199 zł netto).
Dla klientów kancelarii cena wynosi 99 zł netto.

Zachęcamy do zapisów!
👉🏻 https://lnkd.in/d9apeVZF..

#szkolenie #reklamacja #serwis #automotive

Zapoznaj się z naszymi najnowszymi materiałami