Kancelaria M. Krotoski Adwokaci i Radcy Prawni sp. k. ma przyjemność zaprosić na kolejne szkolenie z cyklu porannych spotkań przy kawie.
Zgodnie z Państwa postulatami, w środę 22 marca poruszymy budzącą wiele emocji tematykę związaną z uprawnieniami osób składających reklamację. Wspólnie omówimy jakie prawa i obowiązki posiada firma wobec swojego klienta i w jaki sposób można reagować na kierowane roszczenia. Jedno jest pewne, w sytuacji otrzymania reklamacji liczy się zdecydowana reakcja i jej sprawne rozpoznanie! Firma świadoma oraz przygotowana do szybkiego i celowego działania będzie znała odpowiedź na pytanie, czy klient ma w danym wypadku rację!
22 marca 2017 r. godzina 9:00
Będzie nam bardzo miło gościć Państwa w środę 22 marca w siedzibie Kancelarii przy ul. Nowowiejskiego 8/6, aby przy porannej kawie wspólnie porozmawiać i wymienić się doświadczeniami.
Z uwagi na duże zainteresowanie szkoleniami i ograniczoną liczbę miejsc zapisy odbywają się w drodze elektronicznej pod adresem: sekretariat@krotoski-adwokaci.pl Wszystkich chętnych do udziału w spotkaniu prosimy o potwierdzenie obecności do dnia 20 marca 2017 r.
Ograniczona liczba miejsc